Alla inlägg den 24 januari 2014

Av wilma larsson - 24 januari 2014 21:46

Hej...
Jag har inte nån lust att blogga.. Jag ska berätta varför jag inte orkat göra de :) Jag kommer att sammanfatta lite :D i onsdags så var jag i skolan :) de var bra tills man får reda på att en berättade en sak osv! Jag blir lätt ledsen pga av allt runt omkring Emma :( Så jag började gråta.... Erika mitt allt! När jag började gråta! Så började hon krama mig! Erika är fan det bästa som hänt mig! <3 Hon snackar inte skit bakom ryggen på mig! Jag litar på henne sjukt mycket! <3 iallafall jag stod sen och väntade på mamma jag stod där i kyla vid bussarna och grät :( Ni får tycka vad ni vill om mig! Tyck ni att jag är barnslig... Men jag är i en riktigt jobbig situation :( Så jag ville verkligen inte gå till skolan.. men jag gick till skolan i går :) de gick bra :) Men idag var den stora dagen! Vi skulle få reda på om Emma fått tillbaka de eller inte :/ jag vaknade vid 08:05 skrev lite på Facebook :) sen vid 11:30 så åkte vi ner till stan hämtade vi upp Jim och Ann-Sofie. Sen åkte vi ner då! Jag var livrädd skakade ville bara skrika och gråta... När vi kom ner gick in i rum 20 som vi fick då! Då kom Karin in :) hon berättade att.... De finns inga mer prickar! Jag visste inte hur jag skulle reagera! All press och tryck och fel inställningar jag gjort! Jag kunde varken le eller gråta jag satt och kollade in i golvet! Grejade med mobilskalet. Sen i bilen blev det bättre :) jag började att skratta och le :D Ett problem ur vägen... Finns 2-3 kvar :( men detta var ett litet kort inlägg ska allt blogga mer nu...
Här kommer lite bilder dom ni får roa er med <3
Puss & Kram

<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Wilma larsson. Jag bor med min mamma,låtsas pappa,lilebror och lillasyster! Jag gillar att fota mycket ute i naturen och på djur och sånt! Jag gillar att vara med kompisar. Vi har det lite komplicerat ut efter det vardagliga!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards