Direktlänk till inlägg 13 november 2013

Jag har haft fullt upp...

Av wilma larsson - 13 november 2013 20:11

Hej!
Jag har haft väldigt mycket att tänka på! Men iallafall nu är det lite mindre stressigt..... Alla är så trötta..arga..lätt irriterade... asså vad e det för fel då??
Jag sitter just nu i soffan, nyss kommit hem från stallet :* Har rensat mitt huvud från allt o annat för att slappna av :* Jag har varit med Johanna idag :* vi har käkat lite godis :* och lite så :* jag hade en rolig natt iallafall... :* Hade lite sällskap igen :* dom somnade väll inte förren 12 mitt i natten... japp men i morgon är det annorlunda skol dag... så men nu kommer det lite bilder från idag :*

Lite lockigt hår :* <3

Snyggt egopics ;) <3 :*

Don't lie the way you come.... <3 :*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av wilma larsson - 31 januari 2014 14:36

hallå hallå alla underbara läsare!

Av wilma larsson - 29 januari 2014 15:24

De blir ett kort inlägg idag jag är så sjukt trött orkar inte ens gå upp ur sängen eller ta på min kläder! Går i mysbyxor och en pöströja när jag orkar klä på mig då blir de de.. Jag vaknade 09:30 på ett ungefär. Jag satte mig vid ipade och kollade p...

Av wilma larsson - 24 januari 2014 21:46

Hej... Jag har inte nån lust att blogga.. Jag ska berätta varför jag inte orkat göra de :) Jag kommer att sammanfatta lite :D i onsdags så var jag i skolan :) de var bra tills man får reda på att en berättade en sak osv! Jag blir lätt ledsen pga av ...

Av wilma larsson - 23 januari 2014 19:15

Hej! :) Jag har haft allt för mycket att tänka på :( Så har haft de jobbigt! Skriver mer i morgon :) ...

Av wilma larsson - 20 januari 2014 19:59

Hej idag har jag varit på möte :) Vi fikade lite innan för vi kom lite tidigare :) Sen var jag på mötet och sen åkte vi till överby.. ...

Presentation


Hej! Jag heter Wilma larsson. Jag bor med min mamma,låtsas pappa,lilebror och lillasyster! Jag gillar att fota mycket ute i naturen och på djur och sånt! Jag gillar att vara med kompisar. Vi har det lite komplicerat ut efter det vardagliga!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards