Alla inlägg den 17 januari 2014

Av wilma larsson - 17 januari 2014 20:09

Hej...
Jag lovade att skriva i kväll med :)
Jag har ingen kämpstyrka kvar.. :'( De är åt helvete med allt i min värld! De funkar inte för fem öre asså! Min bubbla blir allt större och större! Får ta mer ansvar än nånsin gjort! De är för mycket för mig! Är hos psykolog. Jag var hos kurator men de gick åt skogen med en gång kuratorn hjälpte mig inte hon gav mig problem!
Det blev kort nu men mår halv taskigt fysiskt och sykiskt! Så ha de bra får se om jag orkar att blogga i morgon pga allt som händer mig..

Jag gav livet en chans men de gick skit!

Av wilma larsson - 17 januari 2014 14:23

Hej jag har varit hemma från skolan! Jag hat varit på vårdcentralen :( och så :( men de ä rFredag och kommer nog kanske fota lite med Emma i morgon <3 men de var rtt kort inlägg men kommer ett längre intressant blogginlägg sen <3

Jag och min älskade bff :* mitt andra allt <3

Ida du är världens finaste! Glöm inte bort de hjärtat <3 älskar dig oavsett vad <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Wilma larsson. Jag bor med min mamma,låtsas pappa,lilebror och lillasyster! Jag gillar att fota mycket ute i naturen och på djur och sånt! Jag gillar att vara med kompisar. Vi har det lite komplicerat ut efter det vardagliga!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards