Direktlänk till inlägg 26 december 2013

Så hemskt ledsen...

Av wilma larsson - 26 december 2013 01:06

Hej jag är väldigt ledsen för att jag inte kunnat uppdaterat på ca en månad! Jag har mycket i huvudet osv! Allt med att Emma kanske fått de igen! Jag mår totalt skit!! Rent ut sagt!!! Och så har jag inte kunnat blogga pga jag fick inte ha min mobil ett tag. Och jag hade lösenordet på den! Jag ska försöka sammanfatta denna månaden??? Först då har jag blivit helt bra efter hjärnskakningen men huvudvärken kan hålla i ett tag! Jag har ridit som en tok ;) jag varit med Stoffe <3 jag har varit på tomteparaden kollade på den! Det var den 13 december! Och så veckan innan jullovet fick Emil antingen magsjuka eller vinterkräksjukan jag vet inte! Men sen blev mamma och Emma dåliga jag och pappa klarade oss! I förrgår var det ju Julafton ;) <3 På morgonen fick jag en svart iPad är så himla glad ;) Jag fick massa smink,kläder osv! Jag har gjort en video men ska se om jag lägger ut den! Sen igår vaknade jag vid 12:15 somnade sent :( sen så kom Stoffe hem! Sen kom Annika och Henrik o lilla Meja. Senare vid 16:50 så kom farfar och hämtade mig! Vi åkte upp till pappa i Åsensbruk. Jag öppnade julklapparna av dom på pappas släkt! Fick parfymer och lite smink och kläder :) <3 och sen åkte vi på bio i åsen. Vi kollade på hundraåringen som försvann! Den var jätte rolig? Visst de är ingen tonårs film men de var den roligaste jag sett ??? Så kom jag och pappa hem. Vi kolla de på sällskaps resan :) Åt lite godis o chips. Så för en stund sen gick han och la sig. Jag sitter i sängen och bloggar jag ??? men jag kommer uppdatera mer i morgon <3. Ska uppdatera 2 - 3 gånger om dan! ??

Bild:1 från nu <3
Bild:2 i morse <3
Bild:3 Christmas <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av wilma larsson - 31 januari 2014 14:36

hallå hallå alla underbara läsare!

Av wilma larsson - 29 januari 2014 15:24

De blir ett kort inlägg idag jag är så sjukt trött orkar inte ens gå upp ur sängen eller ta på min kläder! Går i mysbyxor och en pöströja när jag orkar klä på mig då blir de de.. Jag vaknade 09:30 på ett ungefär. Jag satte mig vid ipade och kollade p...

Av wilma larsson - 24 januari 2014 21:46

Hej... Jag har inte nån lust att blogga.. Jag ska berätta varför jag inte orkat göra de :) Jag kommer att sammanfatta lite :D i onsdags så var jag i skolan :) de var bra tills man får reda på att en berättade en sak osv! Jag blir lätt ledsen pga av ...

Av wilma larsson - 23 januari 2014 19:15

Hej! :) Jag har haft allt för mycket att tänka på :( Så har haft de jobbigt! Skriver mer i morgon :) ...

Av wilma larsson - 20 januari 2014 19:59

Hej idag har jag varit på möte :) Vi fikade lite innan för vi kom lite tidigare :) Sen var jag på mötet och sen åkte vi till överby.. ...

Presentation


Hej! Jag heter Wilma larsson. Jag bor med min mamma,låtsas pappa,lilebror och lillasyster! Jag gillar att fota mycket ute i naturen och på djur och sånt! Jag gillar att vara med kompisar. Vi har det lite komplicerat ut efter det vardagliga!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards