Alla inlägg under oktober 2013

Av wilma larsson - 28 oktober 2013 09:11

Hej! Jag har inte hunnit blogga men...så är det ibland :( jo jag har ju sagt att det ska komma bilder på mobilskalen jag köpte i lördags på okteobersmarknaden :) så det kommer snart alltså idag men jag ska träffa två killkompisar idag ;) så bilderna kommer i eftermiddag/kväll
Puss & Kram

Jag idag <3

Av wilma larsson - 26 oktober 2013 20:32

Hej... :-)
Jag är väldigt glad idag kan man säga! Önskar jag kunde göra om denna dagen tusen gånger om o om igen! Jag var ju på marknad idag ;) det var as kul! Var med min bästa vän <3 vi hade fint sällskap det var jätte trevligt! Jag hade 300 kronor med mig :-) kommer bilder förhoppningsvis på vad jag köpte <3
Puss & Kraaam <333

Av wilma larsson - 24 oktober 2013 18:42

Hej :)
Jo som i rubriken så väntar jag! Min pappa har lösenet till min Facebook. Men han har glömt det så jag sitter i sängen och väntar på att han ska ropa på mig att han har kommit på det! Men iallafall jag ska käka kvälls mat och chilla lite framför tv och sen sova :) ;) så det blir bra :*
Puss & Kram <333

Av wilma larsson - 24 oktober 2013 08:27

Hej <3
Jag vaknat ett par gånger i natt :'( de har blåsigt skit mycket och det låter i väggarna!!
Så ja.... jag är hemma igen :-( tog ju vaccinet i går! Jag har ingen feber så jag reagerade inte på den här gången! De är väldigt bra och så :) ja tänkte resa mig upp ur sängen ta frukost och sen läxtime :) så vi hörs i kväll igen! <3 <3 <3 <3
Puss & Kraaam <3

Av wilma larsson - 23 oktober 2013 21:50

Hej :)
Idag var det en av mina sämsta och bästa dag! Lite knepigt kanske men så är det! Men de så att det sämsta med denna dagen är att vi tog en influensa vaccin! Jag är ju så jädra räädd för SPRUTOR DOM ÄR SÅÅÅÅ ÄCKLIGA......!!! Men asså det är ju bara ett litet stick! Men det känns som att de är en stor spick som trycks genom armen!!!!! Det BÄÄÄSTAAAAA av dagen är en person! Alltså en kille! Han får mig att skratta bara vara mig själv! Inte en person som är gjord av en person vill att man ska vara som dens kompis! Med han är jag den fjantiga Wilma han bryr sig ju inte så mycket om jag gör bort mig! Så ska det vara att man kan vara den man vill vara! Och bli älskad för den man är! Inte bli älskad av att vara någon helt annan person! Så har jag tänkt mycket på lågstadiet! Asså att jag inte blev älskad för den jag var! Det var som att jag blev en helt annan person! :-( Jag vill kunna vara lite Fjantig, skojig, konstig knäpp! Men det är så jag vill vara men inte att folk ska tro att jag är VÄRSTA NOLLAN.... men det är jag inte jag är bara mig själv! Och jag kommer alltid att vara det.....
I morgon blir det en läxdag :) och idag skulle jag egentligen varit på utvecklingssamtal :) men jag orkade inte vara med så mamma åkte! När hon kom hem så berättade hon att jag har bara positiva och godkända betyg i alla ämnen! Fatta vad glad jag är! Jag kämpar ju stenhårt för att kunna klara mig i skolan! :) ;)
Jag bloggar på morgonen i morgon mån gång ;) sen på kvällen :) jag har tänkt ut att jag ska försöka blogga två gånger per dag :) om ni tycker det låter bra så lägg en kommentar ;)
Puss & Kram <333

Av wilma larsson - 22 oktober 2013 12:44

                                                  
                                                  
                            Hej :) 

Jag blir gött sur och irriterad på mig själv men jag kan inte hjälpa det så mycket. Jag är så himla avensjuk på min syster så jag vet inte vad jag ska ta vägen! Ja hon har en svårsjukdom men det kan man inte alltid komma undan med det......! Jag vill  gärna få bort avensjukan fast hur jag en gör så går det inte!!!!!!! Jag tycker att det börjar bli så tjatigt! Asså  om jag behöver hjälp t.ex så orkar inte dom som jag frågar att hjälpa till'! Det kanske bara är jag men det är skit jobbigt! Jag förstår att jag har det lika svårt som emma! Kanske inte med sjukdom och så men skolan! Jag fick bli stor för fort så jag känner igen mig i emma att hon får ha mamma o pappa där när hon behöver dom! Medan jag får växa upp och ta hand om mig själv leva i en liten egen bubbla helt enkelt :( Det är fruktansvärt jobbigt! Man vill ju fortfarande bli liten så mamma och pappa kan ta hand om en istället för att man ska vara vuxen och så! Ja man ska vara vuxen när man är en tonåring men jag blev  vuxen och fick ta eget ansvar för tidigt så vill backa tillbaka tiden och bli liten igen!!!!!!!!!! Nu tycker ni kanske att jag är barnslig men detta är mitt sätt att koppla av efter allt som händer runt omkring mig just nu!!!! Jag skulle göra allt för att inte vara så ensam i min lilla bubbla :)

                                                  
                                    Så nu ska jag kolla på Akward för att tänka på annat :)

                                                  
                                                  
Puss & Kram <33333

                                                  
                        

Av wilma larsson - 21 oktober 2013 20:35

Min Bebis Nektar <3333333 älskar diiiiiig <3

Av wilma larsson - 21 oktober 2013 20:31

Hej! Jag tänkte börja med att blogga från min mobil :) så det blir fler inlägg och så!
Då börjar jag med lördag! Jag var först bara hemma och chillade framför tv! Sen vid 4 så tog jag cykeln till stallet! Det kan väll vara 4-5 km....! Det var skit jobbigt men men. Först när jag kommer dig hjälpte jag min extra mamma att ta på min lillasyster Meja <3 medan jag tog på Meja kläder så tog hon in Nektar och Haifa <3 sen gick vi då ut :) och då ställde jag Nektar i gången! Och började borsta henne :) Sen sadla jag henne o tränsa henne! Sen börja jag rida! Vid en av sträckorna så galoppera jag för första gången på Nektar! Jag har inte galopperat på en häst på så långe sedan Emma hade en häst som hete bäbis! Så det var jätte skoj! Så fri kände jag mig! :) <3 så det var min lördag det <3 <3 Sen igår så var jag och mamma och handlade en ny jacka till mig! Och ett par vantar <3 outfits bilder kommer efter detta inlägget <3 Så idag var det ju operation i Lysekil...! Jag opererade min högra stor tå! Så nu hoppar jag på kryckor :( men jag kan inte göra så mycket åt det! Men det kommer komma upp massor av bilder från denna helgen!
Puss & Kram <3333

Presentation


Hej! Jag heter Wilma larsson. Jag bor med min mamma,låtsas pappa,lilebror och lillasyster! Jag gillar att fota mycket ute i naturen och på djur och sånt! Jag gillar att vara med kompisar. Vi har det lite komplicerat ut efter det vardagliga!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards