Direktlänk till inlägg 18 november 2013

Ja då är det måndag igen.

Av wilma larsson - 18 november 2013 09:03

Hej :)

Det är Måndag och jag e sjuk.... USCH! Hatar att vara sjuk! Jag har inte kunnat blogga på mobilen för appen krånglar lite grann :P Gillar det inte! Men nu när jag är hemma så tänkte jag blogga! Jag kommer skriva om hela helgen :) Jag börjar nog med torsdag snabbt bara :)

I torsdags hade vi annorlunda skoldag i skolan som jag har skrivit om! Det var faktiskt skoj... Det  hade jag inte förställt mig :) Sen efter skolan för vi slutade 2 ;) Det var chill efter det :) tog det lilla lugna före stormen :) alltså helgen om  ni fattar :)

Fredag <3 Jag gick till skolan som vanligt men så fick vi sluta lite tidigare från so:n för vi hade ett litet kart/prov eller test så. Så dom som var färdiga fick gå lite tidigare då. Så gick vi och åt..Det var tomtegröt Mums...Eller inte.. Men efter så gick jag och min älskade Erika till Aulan :) Så på vägen så var det musikrummetsdörr det var en tjej från nian som öppnade den dörren så jag gick in i den! Erika skratta ihjäl sig.. <3 Så hon tjejen bara förlåt gick det bra. Och chockade jag bara stog där och skrattade :D Så det var riktigt skoj!!! Men sen efter skolan åkte Johanna,Erika och Jag till Brålanda <3 Först gick vi av vid skolan :) Sen gick vi till Järnvägs Pizzerian :) Jag hade inga pengar med mig så jag fick käka av dom båda :) När vi hade käkat klart så gick vi till Sörgården :) När vi kommer in så satt lucas och några fler där då! Johanna vågade inte sätta sig där så Erika och Jag blev lite irriterad på henne... Men sen så kom Amanda,Jennifer och många fler! Då gick Erika och jag och satte osv vid dem! Johanna vågade inte sitt ner så jag drog ner henne i soffan ;) Sån e jag då :) Hehe jag asså :) Men sen vi och pratade vi och så! sen vid halv 8 så kom mamma och hämtade mig :) När vi kommer hem så var stoffe hemma :) Så skoj bråkade vi :) Så skulle ju Eros vara med. Sen så hittade jag en lång tyg bit med vitt päls på! Den kastade jag på Stoffe sen tog Eros den det ville ju såklart inte jag :P Så jag tog den och sprang in i mitt rum och Eros kom ju där så skulle jag springa ifrån han! SÅKLART SKA JAG HOPPA ÖVER MIN MADRASS SÅ DÅ FLYGER JAG TYP 2 METER ÖVER GOLVET ÖVER TRÖSKEN SLÅR I KNÄTT HACKAN OCH NÄSAN!!! Jag kan ju inte söga att jag är världens smartaste :( Det var Fredagen det :) <3 toppen dag asså :)

Lördag <3 :) ;) XD Så natten till Lördagen tror jag det var! Så vaknade jag vid 1 halv 2 eller nåt! Så stog Linus och knackade på mitt fönster och lös med en ficklampa :( USCH vad rädd jag blev först men sen gick jag öppnade fönstret! Han satte sig bredvid Stoffe! Och snatra sen somna jag :) så det blev ju tyst det var riktigt skönt! Ja sen vid 12 så åkte vi ut till stallet för det är oftast ridhus på lördagar :) Så vi åkte ditt så hämtade jag in Nektar och Haifa :) <3 Mina bebisar  <3 så packade vi osv! Sen när vi skulle lasta så tog det knapp 5 minuter från dom första gångerna det tog från 3-5 h ;) så det går riktigt fort <3 Så när vi kommer dit så lösthoppade vi dom först :) Det är nog lika skoj för oss och dom :) Sen red jag barbacka för vi har ingen sadel som passar henne just nu..För den hon hade är för stor! Hon har gått ner i vikt det är skit bra :) Sen så det sista så hoppade jag med henne! Hon var jätte trött så det sista hoppet var jätte roligt :) Jag flög med henne de är jätte roligt <3 Mamma och Annika säger att vi passar så bra i hop <3 det värmer mitt hjärta att jag verkligen passar med ett djur och att inte bara jag själv tycker det :) <3 sen åkte vi hem så lastade vi av dem och så! Sen när vi åker hem! Och jag glömde att säga att Stoffe var  med också :) Och Meja men hon sov hela tiden i bilen <3 Sen när vi kommer hem så lanade Emil och Julie! Sen så åkte Stoffe,Mamma och jag till rasta och köpte lite godis <3 Sen satt vi då och käka godis ett tag <3 Det var mysigt sen gick jag och la mig <3 Så igår :) <3 Kommer jag inte i håg allt men... Mamma hjälpte Mikael så jag vra med där ett tag jag och Stoffe :) Sen i går kväll kände jag mig dålig :( Hade ont i huvudet tett som till :'( Så det var ju då ett tecken på att jag blev sjuk! Hatar att ha feber :( Just nu ligger jag i sängen ska snart kolla på film! För jag e helt ensam hemma med eros Mamma och Emma ska kolla på glasögon till min Älskade lilla Emma <3 Älskar henne <3 Skulle hon inte funnits så skulle jag aldrig vara så stark som jag är här och nu idag <3 Så nu ska jag försöka äta! Så jag blir frisk fortare <3 ;)

Bloggar i morgon med :* <3 

Puss & Kram <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av wilma larsson - 31 januari 2014 14:36

hallå hallå alla underbara läsare!

Av wilma larsson - 29 januari 2014 15:24

De blir ett kort inlägg idag jag är så sjukt trött orkar inte ens gå upp ur sängen eller ta på min kläder! Går i mysbyxor och en pöströja när jag orkar klä på mig då blir de de.. Jag vaknade 09:30 på ett ungefär. Jag satte mig vid ipade och kollade p...

Av wilma larsson - 24 januari 2014 21:46

Hej... Jag har inte nån lust att blogga.. Jag ska berätta varför jag inte orkat göra de :) Jag kommer att sammanfatta lite :D i onsdags så var jag i skolan :) de var bra tills man får reda på att en berättade en sak osv! Jag blir lätt ledsen pga av ...

Av wilma larsson - 23 januari 2014 19:15

Hej! :) Jag har haft allt för mycket att tänka på :( Så har haft de jobbigt! Skriver mer i morgon :) ...

Av wilma larsson - 20 januari 2014 19:59

Hej idag har jag varit på möte :) Vi fikade lite innan för vi kom lite tidigare :) Sen var jag på mötet och sen åkte vi till överby.. ...

Presentation


Hej! Jag heter Wilma larsson. Jag bor med min mamma,låtsas pappa,lilebror och lillasyster! Jag gillar att fota mycket ute i naturen och på djur och sånt! Jag gillar att vara med kompisar. Vi har det lite komplicerat ut efter det vardagliga!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards